Risk för skogsbrand i Västernorrlands länLäs mer på SMHI:s webbplats om aktuellt meddelande.

Pressrum

Här hittar du pressfoton, kontakt till länsledningen via ledningssekreteraren och våra kommunikatörer samt vår logotyp.

Länsledning

Landshövding Carin Jämtin

Länsråd Daniel Gustafsson

Fotograf: Marie Zetterlund

Kontakta länsledningen via ledningssekreteraren

Vill du komma i kontakt med länsledningen? Hör av dig till ledningssekreterare Jane Sevä Nordvold via telefon: 0611-34 93 50 eller e-post: lansledning.vasternorrland@lansstyrelsen.se

Länsstyrelsen Västernorrlands logotyp finns som centrerad och liggande i färg, svart och vitt i eps-format.

• Välj den färgversion av logotypen som ger bäst tydlighet mot bakgrunden. Färgversionen och den svarta versionen placeras på ljus bakgrund. Den vita versionen placeras på mörk bakgrund.
  • Undvik att placera logotypen på en bildyta.
  • Placera inte andra logotyper eller element för nära vår logotyp.
  • Ändra inte logotypens proportioner.

Har ni frågor, kontakta länsstyrelsens kommunikatörer via e-post: info.vasternorrland@lansstyrelsen.se.

Ladda ner logotyp

Länsstyrelsen Västernorrlands kommunikatörer